Call centrum

FAQ

faq obrázek

man_questionOdpovědi na frekventované otázky, na něž se nás naši zákazníci ptávají a nebo se nechá očekávat, že se na ně dříve nebo později zeptají.


# Chci e-shop. Váhám mezi zakoupením konkrétního řešení do svého trvalého vlastnictví a nabídkou některé ze služeb poskytujících e-shop do pronájmu. Podle čeho se mám rozhodovat?

Oba způsoby mají své výhody i nevýhody.

Odpověď pro začínající podnikatele, kteří nevědí, zda jim podnikání vydrží:

Hlavní výhody: Jedním z výběrových faktorů je, jaké máte s e-shopem plány do budoucna. Pro většinu začínajících podnikatelů budou asi rozhodující vstupní náklady. Lze začít na cca 300 Kč bez DPH/měs. Vše je připraveno rychle k zahájení provozu.

Hlavní nevýhody: Závislost, kapacitní omezení u nejlevnějších sestav.

Odpověď pro všechny ostatní:

Vzhledem k našemu zaměření zde uvedeme několik důvodů, proč naši zákazníci nepreferují zakoupení e-shopu do pronájmu. Širší zdůvodnění nám hodnotit nepřísluší.

  1. Ceny pronajímaných sestav: Ceny startovních sestav e-shopu do pronájmu se dají pořídit za ceny cca 300 - 500 Kč/měs bez DPH. Že ceny jsou uváděny bez DPH, bývá napsáno obvykle někde na okraji ceníku. Včetně DPH bude průměr přibližně kolem 400 Kč. To obnáší například za 36 měsíců 14 000 Kč.
  2. Omezení pronajímaných sestav: Startovní sestavy bývají omezeny maximálním počtem vystaveného zboží, například do 100 položek v celém e-shopu. Jindy se omezení týká i maximálního počtu obrázků zboží, což se pak obchází rozdělením jednoho zboží na dvě jakoby jiná apod. Můžete si ale pronajmout i méně ochuzený balíček nebo balíček víceméně neomezovaný vůbec, ovšem zaplatíte měsíčně cca 3x více! To už může být za tři roky v součtu kolem 40 - 50 tisící Kč s tím, že e-shop nebude nikdy patřit Vám. Rozdíl je, jako mezi rozhodnutím, jestli budete bydlet v podájmu nebo ve vlastním domě se zahradou.
  3. Změny v čase: Je obvyklé, že provoz Vašeho e-shopu se v čase bude muset přizpůsobovat potřebám nejen Vašich zákazníků, ale i funkčně potřebám administrace. Pokud Vám někdo trvdí opak, neříká pravdu. Může to být přidání jiného dopravce, generování vlastních statistik prodeje, tvorba doplňkové grafiky, jako třeba akční bannery a mnoho dalších. Zkrátka, ne vše se neobejde bez zásahu odborníků, jak tvrdívají někteří pronajímatelé e-shopů. Pronájem lze vnímat také takto: Máte zboží vystavené v něčem, co Vám nepatří a patřit nebude a když nezaplatíte nájem, přestane to existovat.
  4. Navyšování nákladů: K textům v nabídkách pronajímatelů typu "S námi vám odpadají platby za IT odborníky, programátory, grafiky, kodéry.." jsou pravdivé, ale ve smyslu "ano, i tak bude e-shop použitelný". Dříve či později se obvykle setkáte s nabídkami pronajímatele typu "Neprodáváte tolik, kolik byste mohli, protože nemáte v pořádku podporu marketingu, ..seo, .. potřebovali byste upravit to či ono.." apod. To bude pravda a nabídky budou naprosto v pořádku. Ovšem, počítejte s tím, že každá taková služba je výdajem nad rámec pronájmu.

    Dobrým vodítkem by Vám mohlo být, pokud před výběrem nahlédnete do ceníku doplňkových služeb. V době psaní této odpovědi (27.1.2018) jsme našli z otevřených zdrojů například tento výběr cen doplňkových služeb (uvádíme přibližné ceny bez DPH):
    1. Vlastní grafický vzhled e-shopu: od 10 000 Kč podle náročnosti.
    2. Vlastní grafické záhlaví: od 1 500 Kč.
    3. Máte šikovného známého, který Vám pomocí css kódování "přiohne" styl vzhledu šablony? 700 Kč za přizpůsobení + 700 Kč/hod. při nasazování stylu.
    4. Máte vytvořenou vlastní grafiku ve Photoshopu? Implementace od 6 000 Kč a samozřejmě případ od případu i více.
    5. Odstranění loga pronajímatele uvedené v zápatí každé stránky: 1 000 Kč.

Pokud si nemůžete dovolit kupovat tato řešení vesměs označovaná jako "levná a rychlá", zavolejte nám, napište nám!
Přizpůsobíme webovou prezentaci a e-shop Vašim konkrétním představám. 

Vypracujeme pro Vás zcela určitě cenově příznivou nabídku,

kterou přizpůsobíme Vašim možnostem. Jsme přesvědčeni, že budete s našimi službami spokojeni tak, jako je s nimi spokojeno již mnoho našich zákazníků - viz zákazníci o nás.

# Chci být na první stránce ve vyhledávání

Tak nejdříve je třeba se smířit s tím, že totéž si nepřejete jen Vy, ale další tisíce majitelů webových stánek. Na první stránku se všichni přirozeně vejít nemohou. Vyhledávače upřednostní zájemce, kteří si u daného vyhledávačezaplatí reklamní kampaň pro placené výsledky vyhledávání. Ty mají naštěstí na první stránce vyčleněný svůj prostor, aby i ostatní měli šanci se na první stránku dostat. 

Pro neplacené výsledky vyhledávání je určeno obvykle 8 až 10 pozic a tady je velký prostor pro optimalizaci cílenou na jejich získání. Vyžaduje to však nemálo zkušeností a odborných znalostí. 

Abyste mohli svůj čas využít efektivněji, uděláme tuto práci za Vás. Začněte návštěvou naší stránky SEO marketing (optimalizace pro vyhledávače) a kontaktujte nás! Probereme spolu, jaké jsou možnosti ve Vašem konkrétním případu.

# Jak dlouho trvá vytvoření webových stránek od zadání do předání?

Nemáme odpověď, zda do 3 dnů nebo do měsíce. Vždy záleží na požadavcích zákazníka.

# Budu si moci upravovat obsah webových stránek sám?

Ano. Redakční systém je vybaven editorem, ve kterém je editace obsahu velmi podobná editacím v běžných kancelářských aplikacích. Změny obsahu se po uložení automaticky promítnou do webové prezentace.

Chci poslat nezávaznou poptávku

Vyplňte a odešlete nám prosím tento jednoduchý formulář s vaší nezávaznou poptávkou ohledně vytvoření webových stránek. Ozveme se vám do 24 hodin!

Webové stránky
Obsluha webových stránek
PDF katalogy pro web
Bannery do webových stránek
Předtisková grafika
Fotografování pro webové stránky
* Kontrola proti spamu. Dvacet + čtyři je?   

© 2018 LuskDesign

E-mail: zc.ngisedksul@dohcbo
Tel: (+420) 777 642 689